понеделник, 11 август 2008 г.

Johnnie Walker поде световна кампания срещу фалшификатите.


Diageo, водещата компания в бизнеса с висококачествени алкохолни напитки и собственик на Johnnie Walker, създаде нова технология, с която се надява да спре измамите с фалшив скоч по света. Корпорацията е загрижена, че много измамници използват оригиналните бутилки на Johnnie Walker и ги пълнят с нискокачествено уиски, след което ги пускат в продажба като оригинален продукт.За да защитят марката си от подобни измами, Diageo са променили дизайна на бутилките. Капачките на Johnnie Walker вече няма да се връщат на първоначалната си позиция след отваряне, а на гърлото на шишето ще се появява златна лента, което ще направи лесно разпознаването на вече отворена бутилка.Нововъведението е изпробвано в Китай и сега ще се въвежда от компанията по целия свят.Това не е първият път, когато Diageo разработват средство, с което да се борят срещу фалшивото уиски. През 2004 г. те създадоха портативно устройство, което може да идентифицира за минути дали питието в чашата ви е оригинално.Мерките, предприети от Diageo, са следствие на огромните количества фалшиво уиски, продавано по света. През 2007 г. в Индия например е изчислено, че е продаден толкова фалшив, колкото и оригинален скоч. Това не само влияе отрицателно на законния бизнес, като пренасочва средства към криминалната сфера, но може и фатално да навреди на здравето на консуматорите.
www.bacchus.bg

Няма коментари: