вторник, 15 юли 2008 г.

За мен,кафенето и...много снимков материал!

Здравейте! Вие се намирате и четете първия ми опит за създаване на блог,въпреки че,интернет ползвам в домашна обстановка от края на 2000 година,когато купих първия си настолен компютър -HP Pavilion. В този блог смятам да отделя повече време на професията която работя от 20 годишен и впоследствие,благодарение на опита ми,ми помогна да отворя собствено заведение. Заведението го отворихме в първия месец на 2007 година и оттогава насам набра популярност и стана привлекателно място за най-различни хора. Политиката на заведението е да поддържа възможно най-голям брой артикули,а ако нещо го нямаме в менюто и го поръчват-задължително го зареждаме. Това беше краткото представяне на малка част от съзнателния ми живот и на кафе-клуб "Десетият град" от мен. Пожелавам Ви приятен ден,много хубави моменти и когато имате време,минете през заведението и си поръчайте някой от нашите специалитети,като голяма част от тях се правят по оригинални испански рецепти,заимствани от испанските барове и кафетерии. Не напразно бях в Испания 8 години,от които работих като сервитьор и барман цели 6 от тях.




Снимки от първото масово събиране на форума!



Малеее,гледам тука Плами,къде изчезна това момиче?


Тука Трупъра гледа точно като жаден :).

Една от многото сбирки в намален състав!


Мечо се радва,защото не е виждал фотоапарат,Добо и Лил са железни.


Коко,Лил Шейнт и Мечо.


Мечо,Лил Шейнт и Хънтъра.


Рожден ден на Форума - 08.01.2008г.


Адмирала с тортата ммммм...


Сладкарят FKB разрязва тортата.


Хопето нещо прави!


Хмммм,FKB-то,какво прави със сервитьорката ми?


А,това съм аз с двете сервитьорки!

Банкет по случай завръщането на Роби от Испания.



Завръщането и посрещане на Роби от Испания. Кратка музикална програмка.


Все още пее...в дясно съм аз!


Мечо на DJ-ския пулт,шефката го наблюдава!


Скаутът Добо!


Йосиф Сталин - водката води до ослепяване!


FKB и Verda - тези деца не са техни!


Iscream със сина си,мой бъдещ клиент ;).


Другата част от форумците.


И всички ядоха,пиха и се веселиха...

10 коментара:

Красимир Крумов каза...

Поздравления за решението за блога и успех! Ама разцъкай малко различните темплейти, щото този не ти ходи много, според мен. Освен това не очаквам в твоя блог маркетингови новини, а размисли и страсти на Alexxx72 за живота видян иззад бара и не само.

Алекс каза...

Хаха аз да не съм професора ве,какви размисли и какви страсти те гонят :).Абе и клюки може да има,ама и новости в областта на напитките не е зле да има.

Анонимен каза...

Още горе в заглавието имаш грешка (в последното изречение). За другите няма да коментирам. Все пак си е твое авторско. hope

Алекс каза...

Мерси Hope,горе я оправих,за други грешки ще е малко трудничко да се взирам посред нощ из всичко написано!Как съм я направил,незнам,ама стават и такива работи.Не е лесно да стоиш по цял ден на компа и да пишеш от време на време.Училището го завърших преди 19 години,малиййй.

Анонимен каза...

Евала Алекс...Готина идея, харесва ми :)има интересни статии за бирите ;)
viki_belqta

Анонимен каза...

Привет , Алекс!
Разбрах , че колекцинираш малки бутилки алкохол. Аз съшо. Към момента имам около 500. Ще се радвам на сътрудничество. Пиши на snejko94@abv.bg
Кирил

Анонимен каза...

Някои от снимките вече не се хостват. :-( И освен това май имаш грешки в събитията. Ще трябва да си сверим спомените. hope

Алекс каза...

Хммм, верно, че не се хостват, тия от turboimagehost.com за какви се мислят? И къде са ми грешките в събитията, ще те чакам в кръчмата да ги сверим :))!

Анонимен каза...

Много хубаво кафе правите!!!!Обичам да пия любимата си напитка именно при вас!Продължавайте все така!Браво!

Анонимен каза...

Много хубаво кафе правите!бРАВО!Продължавайте все така!