"Загорка голд":
1. има нова бутилка и стар сайт.
2. има 4% алкохол, а не както досега 5%.
3. опитва се да прилича на зелената си майка.
4. вече е "освежаващо лека", а не с "освежаващ, мек и негорчив вкус".
Хайде пак:
1. Новата бутилка на "Загорка голд" беше пусната минимум месец преди официално новостта да бъде обявена в медиите. Къде е новината? Освен това интернет страницата на бирата не се е променила от миналото лято, когато беше лансиран Голда.
2. Доскоро защитавах яростно алкохолното съдържание на "Загорка голд". Сега вече нещата отиват към затвърждаване на един дамски имидж на марката. 1% понижение си е серизен спад в алкохолното съдъжание.
3. Новата бутилка неизменно (почти) следи формата на "Загорка специално". Изглежда Голд е обречен да бъде поддържащ бранд, а не нова звезда. Освен това Голд даже не присъства в списъка с марки в официалния сайт на Загорка АД. Изглежда за старозагорската пивоварна Голд не е нищо повече от разширение на "Загорка специално".
4. В унисон с понижения алкохолен градус слоганът на "Загорка голд" е вече много по-ясно фокусиран върху качеството "лека". На препозициониране ли ставаме свидетели или по-скоро на изясняване на досегашното позициониране?
Както и да е,нека всички жени,а защо не и мъже опитат новата Загорка Голд и в Десетият град!
По материали на www.marketinglokal.blogspot.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар