четвъртък, 19 март 2009 г.

Пенелопе и Гуинет - фенки на бирата

Пенелопе Круз си призна, че обожава да пие бира и то не обикновена, а истински тежък Гинес.

"Много харесвам бира Гинес. И винаги я пия директно от бутилката. Имам много приятели ирландци и те са виновни, че въобще я опитах. Харесва ми да я пия, независимо, че още след първата съм вече пияна", казва Пенелопе.

Нейната колежка Гунет Полтроу, също не скрива пивките си предпочитания. Всяка свободна вечер, в която може да остави дъщеричката си Епъл в ръцете на баба, Гуинет и съпругът й Крис Мартин излизат с приятели на по чаша.

"Аз съм далеч по-разчупена, отколкото си мислят хората. Обичам бира и големи чаши с червено вино. Разбира се, никога не се напивам до там, че да ми става лошо, но пък ставам много разговорлива", споделя Гуинет.
Взето от www.slava.bg

Няма коментари: