Консорциумът, образуван от Martini & Rossi и Bacardi, е най-голямата частна групировка в света в сферата на алкохолните напитки
Михаел Шумахер ще бъде новото рекламно лице на марката Martini. В продължение на две години той ще съветва любителите на напитката от рекламни клипове „Don't drink and drive".
Новата „по-социална“ по тип кампания ще дойде на мястото на досегашната реклама "No Martini, no party", чието рекламно лице беше Джордж Клуни.
В момента консорциумът, образуван от Martini & Rossi и Bacardi, е най-голямата частна групировка в света в сферата на алкохолните напитки.
Началото на групировката беше поставено преди 15 години, когато двете компании се сляха, образувайки по онова време третата най-голяма група в производството и дистрибуцията на алкохолни напитки. Тя има 6000 служители в света и произвежда 800 милиона бутилки годишно.
130 милиона от тях се правят в Торино, където е седалището на групата.
30% от приходите на Martini & Rossi идват от продажбите на вермут. Газираните вина, произвеждани от фирмата, дават 23 на сто приходите, ромът Bacardi дава 11%, Bacardi Breezer - 16%.
Според главния изпълнителен директор на M & R Стефано Леонанджели американският и руският пазар отбелязват най-големия растеж в износа на групата през последните години.
Най-големите консуматори на алкохолни напитки в света на глава от населението са бразилците, следвани от руснаците, испанците, гърците, французите. Италианците са едва на 14-то място.
Жителите на Ботуша обаче са на второ място по консумация на вино, отстъпвайки само на французите в това отношение.
Взето от http://econ.bg/news/article136590.html
Няма коментари:
Публикуване на коментар