понеделник, 27 октомври 2008 г.

Пици носи сервитьорката с големи ...

Ако случайно сте били пренебрегнати и не сте намерили в пощенската си кутия чифт женска гръд пробутваща пица, спокойно, аз съм насреща.(става на въпрос за София)

Този шедьовър на директния маркетинг е направен по поръчка (и идея, сигурно) на пицария "Дон Вито" и... е фантастично... просташки. Мисълта за чифт цици в пощенската кутия и то, без скъп абонамент, е направо възбуждаща.

Ако оставим шегата на страна, тази, между другото качествена като материал, картичка е пълна лудост и почти 100% загуба на пари. Понякога се чудя какво е маркетингът за болшинството български фирми. Изглежда сякаш смисълът му се изчерпва с похарчването на едни пари, които са предвидени за целта. А целта е да се отчете дейност.

Погледнете снимката. Дояжда ли ви се пица? Между другото на гърба има телефони, ако е отговорът е "да". Снимка в стил Polaroid (под нея изглежда е същата) и послание, което освен, че е сякаш е написано от "разгонена седмокласничка", е и със странно значение. Ако приемем, че идеята е на третия ред да седи думата "цици", защо госпожицата се кефи на "цици"? Лесбийка ли е? Улисан в триредовата изповед, човек лесно може и да не види, че дори има четвърти ред. А той нявява други помисли. Ако стимулът ми за посещение на дадено място са нечии цици, то едва ли ще ида там, за да се тъпча с тестени храни. По принцип храната помага на либидото, а не обратното. Извратена работа.

Един допълнителен щрих идва от поставянето на еротични картички в пощенските кутии на хората. Ако имате малки деца, готови ли сте за сериозен разговор с озадачения си шестгодишен син, който е взел пощата днес?
Публикувано със съкращения от Маркетинг лоКал

Няма коментари: