"Карлсберг България" АД инвестира 8.5 милиона лева и увеличи тройно производството на наливна бира в пивоварната.
След първите 8 месеца на годината "Шуменско" отново е начело по продажби на бира. За една година, ръста на продажбите се е покачил с 20 на сто. Добрите резултати се дължат на отличните вкусови качества и на активната маркетингова политика на компанията - това заяви изпълнителният директор на "Карлсберг България" АД г-н Александър Грънчаров. Той уточни, че ръста предимно се дължи на "Шуменско" и "Туборт". По-важно е обаче, че все повече българи разпознават "Шуменско" и другите марки на фабриката като своя любима бира. В близко бъдеще ще бъде отворен и Музеят на бирата в Шумен, в който ще има експонати специално изпратени от централата на "Карлсберг" в Копенхаген, където също има такъв музей.
1 коментар:
gluposti
Публикуване на коментар