събота, 29 ноември 2008 г.

Бейлис: Вкусът не се мени, само бутилката

"Мога да предложа "Бейлис", госпожа", е една от култовите реплики във филма "Шивачки".
С тези думи героят на Асен Блатечки подканва капризната певица (Нона Йотова) да остане да празнува Нова година с тях.
В случая дори и "Бейлис" не свършва работа, но това не е заради вкуса и качествата на напитката, а заради опакия нрав на фолк примадоната.
Уникалността на "Бейлис" (Baileys) може да се хвали много и световният посланик на напитката Питър О`Конър не пести суперлативи. О`Конър беше в България, за да представи новата бутилка на "Бейлис" и да успокои, че тя няма да промени вкуса - комбинация от ирландско уиски, първокачествен алкохол, шоколад, ванилия, захар и прясна сметана.

Както обясни ирландецът, родината му се слави с две неща - производството на уиски и животновъдството.
Напитката, която представя по целия свят, обединява духа на Ирландия в крем ликьор, който вече 34 години е сред любимите напитки както на жените, така и на мъжете.
Ключовият елемент в него е сметаната. За да си осигурят винаги прясна сметана, двете фабрики на "Бейлис" работят с над 1400 фермери, които ежедневно осигуряват необходимото за производството мляко. Сметаната се преработва незабавно и се вкарва в производството на "Бейлис" още на същия ден, в който е пристигнала.
Уискито е тройно дестилирано и отлежало поне три години. Заедно те се смесват с останалите съставки, така че да се получи гладък крем-ликьор. Рецептата обаче остава тайна.
Уникалното при "Бейлис" е не само вкусът, но и начинът, по който променя нагласите на почитателите си през годините.
Ако през 70-те е бил питие, което жените могат да консумират след одобрението на своите съпрузи, ликьорът постепенно преминава към удоволствие за двама и прелюдия към интимна вечер до днес, когато е напитка за всякакъв повод, дори и без повод, еднакво предпочитана и от жените, и от мъжете.
Взето от http://zavedenia.gbg.bg

петък, 28 ноември 2008 г.

Дари усмивка за Коледа - 2008

Нашето заведение, собственици и персонал,винаги сме били социално ангажирани с проблемите на децата от Домовете за изоставени деца в нашата Община. Също така сме и потребители в единствения сериозен форум в града, Форумът на Шумен, където се дискутират множество проблеми свързани с нашия град.
Миналата година форумът организира коледна акция, при която бяха подарени коледни подаръци на деца от няколко дома във и около Шумен. Ето какво направихме:

Dom Detelina - 26 Dekemvri 2007


Forumshumen.com v Kaspichan 28.12.2007


Акцията беше много успешна и смятаме да я повторим и тази година.
Важно е да се отбележи, че в тази акция могат да участва всички желаещи. Можете да се включите във всички етапи с каквото можете. Единственото изискване е да имате желание. От страна на форума други изисквания няма!
За да сме по-сигурни, че подаръците ще останат при децата, на които сме ги подарили, ще подпечатаме опаковките на играчките със специален печат, който в момента се изготвя. Целта е да се избегне препродаване от страна на недоброжелатели. Ще изискваме и документ, от домовете, които получат подаръци. Също така, ще има последващ контрол, за това, дали дарението ще се използва по предназначение. За осъществяването на контрола ще ни помогнат съответните служби.
За момента знаем, че ще има кутии за дарения в кафе-клуб "Десетият град" и в снекбар "Централ". Също така, там можете да дарите играчки и сладки.
Освен това, пари можете да дарите и по електронен път, ако имате сметка в ePay.bg. Накрая на акцията ще се предостави разпечатка на приходите и всичко ще бъде ясно и прозрачно. За да дарите пари през ePay.bg, моля попълнете долната форма.


















ОписаниеСума
Дарение BGN



Плащането се осъществява чрез ePay.bg - Интернет системата за плащане с банкови карти и микросметки









За да пратите пари трябва да напишете сумата, която искате да дарите и да натиснете бутона.

Очакваме Вашите подаръци и средства до 21 декември.
Предварително Ви благодарим!

четвъртък, 27 ноември 2008 г.

Телефон прави кафе и говори 15 езика

Често за нов модел телефон се употребява изразът, че "той може всичко, остава само да прави кафе и да готви". Е, не всички желания на потребителите могат да бъдат изпълнени, но новият Pomegranate NS08 се приближава максимално до фантазиите на хората.

Апаратът се отличава с необичаен изглед и добър интерфейс, а външният вид на обърната сълза се преобразява на детелина, когато се разгърне. Когато е отворен, телефонът разкрива двоен сензорен, който може да се използва и като проектор.

Голяма част от останалите екстри са както и на другите "умни" телефони - e-mail, web-търсачка, GPS-навигатор, медиа плейър...

Според производителите обаче Pomegranate NS08 може да замени устна хармоника, самобръсначка и да превежда от 15 езика. Телефонът дори прави и кафе, когато ви се допие.

Любопитно е, че за изработката на рекламните клипове на новия телефон са дадени повече от 300 000 долара!

Взето от HiComm

Преносима кафе машина

Перфектна за бизнес пътувания, почивки, къмпинг, ветроходство и други.
Прави вкусно еспресо всеки път чрез високо налягане.
Свобода на движение.
Не се изисква почистване или разглобяване.


вторник, 25 ноември 2008 г.

Кризата удря консумацията на водка в Русия

Към 1 ноември по складове и магазини залежават около 8,2 млн. децилитра водка, което е безпрецедентен случай в най-новата история на страната

Консумацията на водка в Русия намалява заради световната финансова криза. В началото на ноември запасите от алкохол в страната са били шест пъти по-високи в сравнение със същия период на миналата година, защото фабриките произвеждат по-бързо отколкото пласират стоката си.

Ветерани от Втората световна война пият водка за победата на бившия СССР над нацистка Германия, Снимка: ЕПА/БГНЕС

"Хората трябва да спестяват пари, включително и от напитки и това е свързано с влиянието на финансовата криза върху средствата, с които разполагат", казва за "Ройтерс" Павел Шапкин, президент на Националната алкохолна асоциация.

Проучване на организацията показва, че смъртните случаи от алкохолно отравяне през септември са нараснали на 1,458 - с 6% спрямо същия период на миналата година.

Това означава, че някои руснаци се насочват към водка със съмнително качество в опита си да пестят пари от алкохол, но по този начин рискуват не само здравето, но и живота си.

Консумацията на чист алкохол в Русия е 15 л на човек годишно, сочи статистиката.

Руската икономика е една от най-губещите от световната финансова криза, отбелязва "Ройтерс". В някои отрасли вече е започнало освобождаване на хората заради липса на работа, закъсняват заплати.

Производители на алкохол твърдят, че към 1 ноември по складове и магазини залежават около 8,2 млн. децилитра водка, което е безпрецедентен случай в най-новата история на страната. Заради намаленото търсене, през октомври производството на алкохол в страната е намаляло с 15%.

"Правителството трябва да направи нещо, за да могат хората да гарантират минималните си физически потребности. В тези трудни времена всяка баба може да събере няколко стари бутилки, да ги напълни с нещо и да го продаде на алкохолици, които се опитват да пестят пари", казва Шапкин.

Смъртността вследствие на алкохолно отравяне в Русия намалява от 2006 г., когато град Псков, в северозападната част на страната, беше залят от фалшив алкохол. Това доведе до масови случаи на чернодробна недостатъчност, жълтеница и токсичен хепатит и препълни моргите в града.

Водката е една от емблемите на Русия. Половинлитрова пластмасова бутилка се продава за 50 рубли. През последните години по-състоятелните руснаци плащат хиляди долари за бутилка висококачествена водка или пък я изоставят в полза на уискито, но за масовия човек западната напитка си остава непостижим лукс.
Взето от Нетинфо

неделя, 23 ноември 2008 г.

POCKETSHOTS – удобен за носене алкохол

Ето, че и това вече измислиха умниците.
„Покетшотс” както се произнася новото творение са всъщност пластмасови пликчета съдържащи 50 мл.– водка, джин, ром, текила, уиски, бренди и дори 15, 30 или 50 годишно Single Malt Scotch Whisky от най-добрите марки по света. Те напълно отговарят на името си – буквално могат да се носят в джоба.
Тази форма на съхранение на „твърдото гориво” е наистина адски удобна и може да ви придружи, подкрепи и евентуално напие (ако сте си напъхали достатъчно пликчета по джобовете, раницата или където има място).
Цената му е само 2 щатски долара (има няма - 3 лева). Естествено в България не се продава, поне засега.
В моята развинтена фантазия се появяват едни спомени от миналото с онези еднолитрови торбички мляко. „Ово е формат”- както би възкликнал някой балкански герой.
Взето от BarDom


събота, 22 ноември 2008 г.

Пиянството на един народ

„Пия чисто и често” – това цитирано в печата лаконично откровение на 15-годишен ученик разкрива тежкия проблем, с който се сблъскват гражданите на държава, в която алкохолът е най-достъпната, сравнително евтина и най-популярна стока в ЕС. През отминаващата седмица беше съобщено за новата мода сред 12-14 годишни ученици от Благоевград – инжектирането на етилов спирт директно в кръвта с цел бързото, евтино и ефикасно алкохолно „отрязване”.

Пие се, естествено, и по класическия начин – гледката на ученици с поизпразнена двулитрова бирена бутилка в ръка вече не прави впечатление никому. Всъщност на кого ли да прави впечатление, когато учители редовно влизат в час лъхащи на „ферментирала гликоза”, поета набързо в междучасието?

Или когато „стресирани” от внезапните земни трусове в началото на седмицата техни родители, като част от по-възрастното столично население, масово са се изсипали в кръчмите, които са регистрирали рекордни обороти! А може би когато виждат как успешно, засега, се защитава в съда техен почти връстник и телевизионен „кумир”, който, както се разбра във вторник, след автомобилна катастрофа е споделил с лекаря от местната болница, че е „влял” в себе си преди инцидента литър вино, литър бира и 3 големи коняка?

А може би постоянната употреба на алкохол сред отчетените в социологическо проучване 88 на сто от българските ученици прави впечатление на църквата? Едва ли. По-скоро попадналите в „капана на нечестивия”.

Божи служители искрено развеселяват с алкохолните си етюди младото поколение. Както беше съобщено в печата, попът на Дупнишко село започнал „общението” с гроздовия дестилат още от сутринта и към обяд, солидно почерпен, посъветвал съселянка, дошла да го помоли за опело на покойник: "Сложете го в по-голям хладилник да не замирише, ще го опея утре". Или крилатата реплика на попа на Златоград, който след като пиян до козирката нахлул в местното полицейско управление да вдига скандал, обяснил поведението си с факта, че „комкането е негово служебно задължение”.

Така кресчендото на алкохолните веселби преди Коледа и Нова година обещава свежи, вълнуващи изживявания за българските подрастващи. Както и нови пиянски статистически рекорди, регистрирани от клиниката „Пирогов” и местните отрезвители.
Взето от http://infbg.com

сряда, 19 ноември 2008 г.

Cointreau

В света на алкохолните напитки има няколко символа, чието традиционно качество е неподвластно на времето и на променящия се свят. Коантро с неподражаемия си портокалов вкус и фин аромат без съмнение е един от тях. Историята на емблематичния ликьор започва в края на 40-те години на ХІХ век в Анже, Северозападна Франция. Тогава сладкарят Адолф Коантро и брат му Едуар-Жан основават семейната дестилерия Cointreau, в която произвеждат алкохолни напитки на основата на плодове, отглеждани в региона. Синът на Едуард-Жан - Едуард-младши, обладан от изследователски дух, решава да създаде различно от традиционните матови ликьори питие. За целта той започва да експериментира с вкусовете на кори от горчиви и сладки портокали, произхождащи от всевъзможни части на света. И понеже смелостта се възнаграждава, резултатът от неговите опити се превръща в истински хит сред изисканото френско общество от онова време.

Днес напитката, която е основен участник в много от най-популярните коктейли, се продава в повече от 200 страни. Горчивите портокали за производството на коантро се отглеждат в плантации на фирмата на карибския остров Хаити. Там те се берат на ръка, преди да са съвсем узрели, точно в момента, в който ароматът им е най-интензивен. Обелените кори се оставят да изсъхнат на слънце и след това предприемат своето пътуване до Сен Бартелми-д'Анжу, предградието на Анже, в което е разположена дестилерията за коантро. Сладкият компонент на вкуса на прословутия ликьор идва от корите на четири сорта портокали, които се отглеждат в Испания и Бразилия. Част от обелените кори не се сушат, а все още пресни се накисват в чист алкохол от захарно цвекло за няколко седмици. Това гарантира извличането на всички възможни ароматни компоненти. Оттам нататък думата има главният технолог на компанията. От неговата прецизна работа и от опита му зависи непромененият за повече от 130 години вкус на коантро да продължи да съществува.

Но вкусът не е единственият елемент на легендата коантро, който е запазен почти от самото начало. Емблематичната бутилка с кехлибарен цвят и квадратна форма за всички тези години е претърпяла изключително малко трансформации на дизайна си. Смятана за прекалено модернистична по времето на създаването й, сега тя задължително присъства във всеки бар, който си заслужава да бъде посетен.
Взето от Българският нощен живот в един сайт.

вторник, 18 ноември 2008 г.

The Dalmore 50- уникално уиски

Financial Times не отдавна дискутира факта, че да си "дегустатор" на уиски може да е много добра професия, имайки в предвид това, че някои уискита са особен лукс и много скъпи. Най-новото уиски на DALMORE е малц от 50 - годишен гроздобер. Уискито има съчетание от вкусове на: стар английски мармалад и FRUITCAKE с вкус на смачкани бадеми и канела. Серията е ограничена и ще бъдат пуснати само 190 луксозни бутилки от португалски кристал.


Бзето от MaxMan

неделя, 16 ноември 2008 г.

събота, 15 ноември 2008 г.

Принтер за кафе

Още една интересна машинка. След принтера за коктейли, вече и принтер за рисунки върху кафе. Сега като се замисля, това би бил интересен начин и интересно място за рекламиране на нови продукти или фирми.




Взето от Fishki.Net

петък, 14 ноември 2008 г.

Лого ревю: Фанта

Фанта се появява през 1940 г. в Германия. Рецептата е разработена от доктор Шетелиг в Есен за да замести Кока-Кола, суровините за която не са били достъпни по време на войната, в местното бутилиращо предприятие, ръководено от Макс Кайт. Основните съставки били млечна суроватка и ябълкови фибри, вторичен продукт от производството на сайдер, а вкусът - класическия и до днес портокал. Рецептата, разбира се, е променена след това, но съдържанието на натурален плодов сок остава минимално.

Извеждането на марката до лидерска позиция на повечето световни пазари е едно от най-впечатляващите постижения на Кока-Кола Къмпани. Да промотираш Кока-Кола е фасулска работа и, общо взето, се свежда до това да не сбъркаш някъде. Виж, на пазар със стотици по-качествени и евтини алтернативи, налагането на Фанта изисква огромна изобретателност на маркетинг специалистите. Освен традиционните портокал и лимон напитката се предлага в стотици други, понякога странни вкусове по цял свят, рекламните кампании са свежи, агресивни и често коренно различни от предходните, но неизбежно запомнящи се.

Логично, опаковката и логото също следват тенденциите. Отляво надясно и отгоре надолу може да проследиш еволюцията на логото от 40-те години на миналия век - убеден съм, че с лекота би познал през кое десетилетие се появило и използвало всяко едно. Пропуснал съм няколко междинни варианта, както и специфичната японска опаковка, но лесно може да се забележи последователността в дизайна, както и известна цикличност в типографията.

Последното лого може би не ти е познато. През последната година то се появява откъслечно на различни пазари и за различни, предимно нови продукти с марката. Може да го откриеш дори в България, където се среща паралелно с все още актуалното върху рекламни материали на последната Фанта Уърлд. И докато за корпоративните идентичности важи изискването да устояват на времето като не се поддават на модните течения, в този случай може спокойно да го пренебрегнем - Фанта трябва да е винаги на гребена на вълната.







Взето от http://theplamen.blogspot.com/2008/07/blog-post_29.html

сряда, 12 ноември 2008 г.

Криза в сектора ... за сега по света

Печалбата на Starbucks пада с 97%

Трябват свежи пари в сектора, както и във всички останали икономически сектори!

По-малко клиенти и затварянето на зле представящите се заведения доведоха до спад на продажбите и приходите за веригата Starbucks („Старбъкс”).

Печалбата на компанията за трите месеца до септември се е понижила с 97 на сто спрямо година по-рано, като е ударила 5,4 млн. долара при 158,5 млн. долара година по-рано. Компанията обяснява, че 105 млн. долара за потънали в продължаващото преструктуриране на компанията.

Кампанията затвори 600 свои заведения в САЩ и 61 кафенета в Австралия.

Взето от Лев.бг

вторник, 11 ноември 2008 г.

Illy Cafe с нов вид еспресо

Прочутата в цял свят италианска марка за кафе Illy лансира качествено нов метод за приготвяне на еспресо, който според експертите ще направи революция в тази сфера.
Новото еспресо се нарича Hyper Espressо.
За разлика от традиционния начин, при който еспресото се приготвя в една единствена фаза, сегашното кафе се прави в две фази. Революционният момент в новия метод се състои във водата, която се филтрира под формата на дъжд в праха от кафе, носейки със себе си аромат и пигменти. Във втора камера на чашката чрез емулсия кафето се сдобива с дебела пяна, която е в състояние да устои в продължение на 15 минути. В лабораториите на компанията от град Триест бяха регистрирани неотдавна 114 фактора за "перфектната чашка кафе". Сред тях са от температурата на водата от 90 градуса до налягането от 9 бара за 30 секунди, което трябва да бъде постигнато.
Взето от Българският нощен живот в един сайт

понеделник, 10 ноември 2008 г.

Are you lemonized?


На времето "Каменица" направиха опит да пуснат бира с лимон. Задържа се, според мен, около 2-3 месеца. Или маркетинга им е куцал или рекламата или просто... бирата не се купуваше, щото беше много гадна.
"Туборг" в момента се опитват да направят същото. Явно някои хора не се учат от грешките на другите.
Днес бяхме в една пицария с италианско име. Имаше промоция:
"Поръчайте N на брой Туборга и ще получите като подарък Y бутилки подарък Туборг лимон"
В крайна сметка си тръгнахме с 4 "лимона". Някои се отвориха на момента. Ева каза, че тази бира е супер напарфюмирана. Аз не можах да и усетя вкуса, може би защото дъвчех трета подред дъвка, за да измириша двете и половина шуменски, които бях изпил, готвейки се за евентуална среща с КАТ. Понеже остана една бира, която никой не искаше да вземе, аз се прежалих.
След като се прибрах без инциденти (и дъвки в устата) си отворих бирата на спокойствие... ШОК! Това може би е първото впечатление си казах. Ще пробвам пак. Втора глътка. ШОК! ОТВРАТ!
Ако още не сте го пробвали да ви кажа. Тази бира не става за пиене. Дори гръцката бира е по-добра от тази.
Та в този ред на мисли с Дени стигнахме до едно много важно заключение, кой пие тази бира.


Попадайки на тази статия в нета, ми стана много интересно и се сетих как миналата година бяха казали, че ще я пускат и чаках да излезе на пазара за да я заредя. Просто моите спомени за "бира с лимон" са от Испания, където през летните жеги тази бира се пие в огромни количества. Знам също, че бирата с вкус на лимон е много популярна и в Германия и САЩ, както предполагам и в други държави. Сега в момента имаме няколко бройки с изтекъл срок на годност които ще бракуваме и няма да я поръчваме, поне докато "Карлсберг България" не направят нужното, за да я популяризират сред консуматорите на бира или поне сред женската клиентела на заведенията, на повечето от които не им харесва горчивия вкус на традиционната бира.

събота, 8 ноември 2008 г.

Heineken: Blowjob

Според някой източници, Heineken няма нищо общо с тази реклама. Мислите ли обаче, че има нещо против и ще заведе дело срещу създателите на видеото?

сряда, 5 ноември 2008 г.

Водка за 1 милион евро

Вече са няколко най-скъпите водки в света. Поредната доза съперничество внесе ултралуксозната водка Euro Russo-Baltique Vodka. Цената й е 1 милион евро и производителите й я наричат "последната най-скъпа водка в света". Ексклузивната водка е дело на Russo-Baltique, известни като производители на бойни съоръжения и коли.

Дизайнът и идеята на мегаскъпата водка е на принцесата на Казахстан Реджина Абдуразакова, известна още като принцесата, която се вози в лимузина по поръчка, която има диамантен телевизор вътре. Принцеса Реджина създава водката, която струва почти колкото лимузината й и я представя в Монако.

Първата бутилка от Euro Russo-Baltique Vodka ще бъде специален подарък за принц Алберт. Не е ясно дали водката ще се произвежда в по-големи мащаби. До този момент от нея има само една единствена бутилка в света.

Взето от Millionaire

О, Ариана!

Има нещо сбъркано в актуалната кампания на Ариана, всъщност не само едно.

"Тръгнахме си от Златна Прага както преди 130 години за София тръгват братята Прошек. Тук, до Орлов мост през 1884 г. те полагат основите на своята пивоварна. Скоро след това пристига и чешката рецепта за една много добра бира, рецепта, по която Ариана се прави до сега." Това гласи текстът на рекламата.

Докато лирическото "ние" потегля от Прага, кадрите показват китна софийска уличка, примерно Московска, от която обаче наникъде не може да се потегли поради бариерите пред английското посолство.

"Тук, до Орлов мост" през 1884 г. братята Иржи и Богдан Прошек основават пивоварната си фабрика. Това, уви, е невъзможно тъй като Орлов мост се появява на софийската карта едва 7 години по-късно. Любопитен факт е, че както Орлов, така и Лъвов мост са не само построени с подкрепата на братята, но и проектирани от братовчед им Вацлав Прошек - нещо, което не се споменава в рекламата.

Обяснението на парадокса би могло да бъде открито в следващото изречение от либретото - "Скоро след това пристига и чешката рецепта за една много добра бира". Очевидно до този момент във фабриката са се произвеждали заводски леб и кисело млеко, а рецептата е изчакала да бъде построен моста, че да не се намокри докато прецапва Перловска река.

Ариана е в портфолиото на Загорка от 10 години. За това време се превърна във водещата бирена марка в икономичния сегмент, най-вече благодарение на кампанията "За всеки", отличната дистрибуция на Загорка и приемливата комбинация от цена и качество. Лично за мен е учудващо, че Прошековата връзка се появи в комуникацията на марката преди около 2 години, точно когато всяка връзка със старата чешка бира беше прекъсната - нито рецептата, нито мястото на производство, нито собствениците, нито името са същите. Нищо! А твърдението, че пристигналата триумфално преди век рецепта е тази, "по която Ариана се прави до сега", просто не е вярно.

П. С. Поне аз не мога да си обясня защо докато на единият парапет на Орлов мост е изписана годината 1891, на другия има плакет с 1981. Някой да знае?
Взето от http://theplamen.blogspot.com/2008/06/blog-post_2328.html

понеделник, 3 ноември 2008 г.

Промоция - кафе+натурален сок=1.80лв.


Промоцията включва кафе "Espressto" без значение нормално или дълго кафе и чаша натурален сок "Pfanner" - Фитнес или Баланс 0.250ml. за цена от 1.80лв.. Промоцията няма ограничен часови пояс и важи през целия ден. Периода на промоцията е за неограничено време за сега.
Фирмата си запазва правото да прави промени или да спре промоцията!

неделя, 2 ноември 2008 г.

Меню "анти криза" за 1 евро в Испания

Ресторанта Darío's в Gijón, северна Испания, е обявил през всички четвъртъци, обедно меню "menú anticrisis" (антикризисно меню) на цена само за ... едно евро (1€), една десета част от обикновен обяд в нормален ресторант. Менюто включвало (изписано на снимката) рибена чорба, ребърца с ориз, печено пиле по селски с картофки, салата с аншоа и освен това хляб, вино и десерт, като във всеки един ресторант в Испания. Повече от 200 човека, много от които трябвало да чакат ред, се възползвали от офертата на този 49 местен ресторант. По този начин, ресторанта се мъчи да спечели клиентела в един доста кризисен момент, когато ефектите от световната икономическа криза са налице. "Не печеля, но и не губя", каза пред испанските медии собственичката Емилия Хименес, която подчертава, че приходите от продажбите в края на седмицата компенсират загубите от четвъртъците.

Испанците, които получават най-ниските заплати в страните от евро зоната, освен това се изправят през последните месеци, пред проблема с покачването на инфлацията, като най-много това се усеща при хранителните продукти!

Кафе - тоалетна, интересен дизайнерски подход


Собственикът на верига ресторанти Wang Tzi-wei избра оригинален интериор за новото си кафене. Гостите седят на тоалетни чинии, салфетките са рула тоалетна хартия, а яденето се сервира от биде.

Заведението се намира в град Тайпей в Тайван и се радва на огромен интерес от страна на местни жители и туристи. Основната публика в кафето-кенеф е 15-35 годишни. Целта на заведението по думите на собственика е, не да отврaти гостите си, а да ги развесели, като им създаде представата за уютна тоалетна.

Pepsi - редизайн

Pepsico представи преди около месец напълно ново позициониране на своите основни марки, част от което е и новото лого на Pepsi, съобщава AdAge. За разлика от старата визия средната бяла ивица трябва да асоциира различен израз на лицето. Целта е усмивката вече да характеризира марката Pepsi вместо изкривеното „ухилено” изражение на старото лого на “избора на новата генерация”. Повече информация тук!
Взето от MediaDesign