Заради забраната за продажба на алкохол на 7 юни Mediapool следи рейтингите на най-търсените безалкохолни коктейли.
Заведенията в страната са се снабдили с достатъчни количества от свежи продукти за разнообразни напитки. До 11 часа на 7 юни само 8% от хората са опитали от тях. Търсенето засега изглежда така:
- Коктейл "Генерал" – минерална вода от Банкя, сок от бъз, сок от червени боровинки - 23 %;
- Коктейл "Московска зора" – квас, кефир, сок от клюква - 21%;
- Коктейл "Отсам Босфора" – айрян, анасон, студено турско кафе - 18%;
- Коктейл "Болен не лекува” – лимонада, боза, чешмяна вода - 9.5%;
- Коктейл "Синя лагуна" – сок от синя боровинка, сок от синя слива, сок от моркови - 8.0%;
- Коктейл "Спри алкохола" ("Димяща мента") – горещ чай мента с лед - 6.1%;
- Коктейл "Царски" – по тайна рецепта - 5.5%;
- Коктейл "Енергичен вожд" – кисело мляко с нова енергийна напитка - 5.1%;
- Коктейл "Войвода и син" – гроздов сок и желтък с босилек - 1.6%.
- Студен зелен чай - 0.5%
Наблюдателите отбелязват, че традиционно в ранните часове на деня любителите на "Московска зора" и "Отсам Босфора" са по-нетърпеливи. Търговците смятат, че хитър маркетинг с умело скриване на истинските съставки кара доста хора да посягат към "Димящата мента".
Пък и самата търговия не върви толкова зле, както предвиждаха хора от бранша. Преди две години, когато пак се гласуваше за евродепутати, по обед в магазините за безалкохолни се бяха стекли наполовина по-малко хора, отколкото тази година.
Взето от www.mediapool.bg
Няма коментари:
Публикуване на коментар