петък, 30 октомври 2009 г.

Fanta без газировка

След като новата негазирана Fanta пожъна голям успех във Великобритания и Франция, третата европейска страна, където ще се продава този нов продукт на Coca Cola е Испания. Имайки си представа от това, какво безалкохолно предпочитат да пият испанците, мисля, че тази Fanta ще има успах на Иберийския полуостров. В момента единствената негазирана плодова напитка с портокалов вкус, Trinaranjus, обира лаврите на първенец по продажби, естествено, след кока колата.

сряда, 28 октомври 2009 г.

Бутилирана вода от чешмата (чешмянка)

На много малко хора може да мине през главата тази идея, да продават бутилирана вода от... чешмата, защото тази идея би била абсурдна и само големи авантюристи биха заложили на един такъв бизнес! Въпреки всичко, в държавата, която всички наричат "страната на неограничените възможности", може да бъде печеливш бизнес, какъвто е случаят на Craig Zucker, който преди няколко месеца го е осенила брилянтната идея да продава вода от чешмата - Tap´d NY ( Purified New York City tap water ). Тази вода идва от мрежата на питейната вода на Ню Йорк, за която се говори, че е една от най-чистите питейни води в света. Новаторът продава "чешмянката" на цена малко повече от 1 евро и така бутилката "чешмянка" излиза няколко сентима по-евтина от която и да е минерална вода. В онлайн вестникът gothamist.com пише повече за това начинание.

понеделник, 26 октомври 2009 г.

Колко струва една бира в...?

Бирата е популярна в цял свят и почти няма човек, който да не е консумирал този еликсир, но когато тръгнем в странство е хубаво да знаем колко ще ни струва една бира в съответната страна за където сме тръгнали. Днес попаднах на една страница, която ни дава отговор на този въпрос. На страницата има цените на половинка бира в 206 държави по света. В България, например, дават средна цена от €0.83 EUR, което прави 1.60 лева т.е. с 10 до 30 стотинки под средната цена на бирите, които се продават в едно средностатистическо българско заведение.
Но за да не бъда голословен, ето я и страницата, проверете сами.
Pint Price

неделя, 25 октомври 2009 г.

Vio, газирано мляко от Coca Cola

Преди близо 3 месеца публикувах новината, че Coca Cola ще произвеждат газирано мляко. Ето, че вече е пусната за тестване първата партида от този нов продукт. За съжаление, засега само в Съединените щати, но при успех там, се надявам да дойде и в България. От онлайн изданието Times On Line се вижда, че млекопроизводителите гледат с добро око на този нов продукт, защото очакват да се повишат заявките на мляко, имайки предвид популярността на Coca Cola. Новата газирана напитка не се нуждае от изстудяване и ще се предлага в четири вкуса - горски плодове, праскова и манго, цитрусови плодове и тропически плодове. Напитката не съдържа консерванти, едулколоранти, има високо съдържание на витамин С и покрива 15% от нужната дневна доза калций в организма. Рецептата съдържа обезмаслено мляко, газирана вода, кафява захар и плодови вкусове, и всичко това е бутилирано в алуминиева бутилка с цел да не се пресича млякото. Vio Vibrancy Drink, газираното мляко на Coca Cola ще се продава на цена от 1,74 euro.

сряда, 21 октомври 2009 г.

„Шуменско” блесна на тъмно

Най-вероятно няма да постигнете нищо ако пробвате да смесите карамел, малц от кафе и бира. Просто, защото сте лишени от опита натрупан с годините в най-старата пивоварна в България. Когато към нея прибавите и модерните технологии на „Карлсберг България” ще разберете, че изброената по-горе комбинация е само ключът към най-новата българска бира – „Шуменско Тъмно”.

Вчера тя бе официално представена на „Тъмно парти” в Irish Pub – Шумен. Така „Шуменско” блесна на тъмно, а щастливците да го отпият първи разказват, че във вкуса му се долавят специфични нотки на препечен хляб и карамел.

Според статистиците българите предпочитат именно тъмното пиво през студените зимни месеци. Нашият екип пък с удоволствие откри ново питие за препоръчаната в „Хапвай с нас” – солена торта.
Взето от www.fortisimo.eu

От утре вече и в "Десетият град" - Шуменско тъмно

вторник, 20 октомври 2009 г.

Руснаците борят кризата с … водка

Над 75% от руснаците спестяват пари по време на кризата, за да си купуват... спиртни напитки.

Това сочат данни от разследване на вестник "Независимая газета".

Продажбата на водка в страната за тази година дори се е увеличила с 5% спрямо 2008 г.

Значително се е увеличила и консумацията на незаконно произвежданата домашна водка, казва директорът на Центъра за изследване на пазара на алкохол в Русия Вадим Дробиз.

Продажбите на алкохол в ресторантите и заведенията обаче значително намаляват, тъй като в условията на криза руснаците все повече се отдават на битов алкохолизъм, като купуват алкохол в магазините и си го пият вкъщи.

"Икономическата криза води до увеличаване на потреблението на алкохол не само в Русия, но и в целия свят. Това е свързано най-вече с необходимостта от отпускане в психологически план", допълва Дробиз.

По думите му, по-бедните руснаци често прибягват и до контрабанден алкохол, който е със съмнително качество.
Взето от interesen.pogled.info

неделя, 18 октомври 2009 г.

Как да си охладим водката?

Братушките са гениални хора, когато става дума за водка (не само за това и в други области блестят)… :))

събота, 17 октомври 2009 г.

Календар Lavazza за 2010 година



Кафе Lavazza вчера пуснаха новият си календар за 2010 година. Определено тази година им липсва вдъхновение. Имали са много по - добри попадения на календарите им през отминалите години.

Смешна реклама

Не пипайте бирата на приятеля си - опасни катерици! :))

понеделник, 12 октомври 2009 г.

Брус Уилис влиза в управлението на "Белведере"

Популярният американски актьор Брус Уилис може да стане част от борда на директорите на френския производител на напитки "Белведере". Уилис е решил да инвестира в компанията и да стане част от акционерната й структура. Това съобщиха от френското дружество в изявление, публикувано на корпоративния сайт на "Белведере".

Уилис ще отговаря за маркетинговата стратегия на полската водка "Собиески", на която е рекламно лице в момента. В Централна и Източна Европа напитката се радва на особено популярност, но продуктът все още се опитва да укрепне на американския пазар. В съобщението не се споменават финансови параметри на инвестицията, която актьорът планира да осигури на "Белведере". Влизането му в управителната структура на компанията ще бъде гласувано на следващото събрание на акционерите.

В момента компанията е под съдебна защита от кредиторите си и се очаква следващата седмица да има развитие по този казус. По-рано тази година компанията обяви, че планира да продаде част от активите си в България и други страни, за да се разплати с кредиторите си. Появиха се и спекулации за продажбата на някои от най-популярните марки на групата, които засега "Белведере" отхвърля.

Акциите на "Белведере" регистрираха силен ръст след новината. В ранния следобед в Париж те бяха сред най-поскъпващите позиции. Цената им скача с над 16% до 36.4 евро.
Взето от www.dnevnik.bg

събота, 10 октомври 2009 г.

McCafé използва ambient marketing във Ванкувър, Канада

McCafé използва ambient marketing във Ванкувър, Канада, за да промоцира кафе веригата си, която е част от McDonalds и заявява сериозна конкуренция пред Starbucks.

вторник, 6 октомври 2009 г.

Кафе + пури + секс = кубинско дълголетие

Специално изследване на причините за големия брой столетници в Куба установи, че тайната на дълголетието се крие в спокойния живот без прекомерно консумиране на алкохол, но с много кафе, пури и секс, предаде АФП. Изследването е осъществено сред 54 от 100-те столетници, живеещи в кубинската провинция Вила Клара.
Според учените, направили изследването, по-голямата част от участниците са с ясно съзнание и добра памет, а въпреки годините си, продължават да извършват тежък физически труд.
Тайната на дълголетието според учените се крие в редовното, но не обилно хранене, честото пиене на кафе, пушенето и най-вече секса.
В Куба е създаден клуб на 120-годишните, който цели да увеличи броя на столетниците в страната, като разкрива чрез семинари тайните на дълголетието.
Взето от www.coffeeland.bg

неделя, 4 октомври 2009 г.

Черният чай, здравословна алтернатива на кафето

Черният чай е много ароматен. Пие се с мляко и захар, а в този случай може да замени сутрешното кафе, защото съдържа кофеин и има енергийно въздействие.

Черният чай не е просто алтернатива на кафето, а здравословен негов заместник. Високото съдържание на кофеин стимулира мозъчната дейност, но не влияе по никакъв начин на сърдечносъдовата дейност. Установено е, че редовната употреба на черен чай може да бъде благоприятна за пациентите, които страдат от рак.

Чрез силното си въздействие, той премахва бактериите от устната кухина и действа като щит срещу кожни инфекции и дихателни заболявания. Черният чай е много полезен за устната хигиена, тъй като употребата му предотвратява възпалението на венците. Но най-важното предимство за замяната на кафето с черния чай, е, че той не влияе на сърдечната дейност, а има тонизиращ ефект.

Редовната употреба нормализира стойностите на холестерола. Тъй като има много лечебни свойства, черният чай влиза в списъка на различни кремове и козметични мазила. Той има антиоксидантни свойства и се смята за една от тайните на подмладяването. Някои диетолози препоръчват черния чай в диети за отслабване, а може да се окаже полезен и при пациентите с артрит. Напитката помага и за уравновесяване на хормоналните секрети, като по този начин черният чай може да се превърне в лекарство срещу стреса.
Взето от www.livenews.bg