Идеята е да се създаде "атмосфера" на "квартално кафе", точно такова, каквото някои американци иронично казват, че било пълно с такива преди да се появи веригата "Starbucks".
"Ще бъдем толкова горди с нашето вино и нашата бира, колкото сме горди с нашето кафе" - каза за вестниците Major Cohen, управител на веригата.
Първото заведение от този тип ще бъде за компанията пилотен проект, от който проект ще си проличи дали ще се приеме това от клиентите, за да се отворят такива заведения и в други градове и държави. С навлизането си на алкохолният пазар, Starbucks прави една важна крачка за да разнообрази своя бизнес, който се чувства заплашен от кризата и конкуренцията от вериги като McDonald’s, които също продават качествено кафе в своите локали.
Трябва да се спомене, че "Starbucks" в момента е една от големите компании, които са най - засегнати от кризата.
Няма коментари:
Публикуване на коментар