четвъртък, 12 ноември 2009 г.

200 мухи рекламисти

„В тази рекламна кампания не бяха наранени никакви мухи” – може би така трябва да започне презентацията на тази уникална пиар забава, която за малко повече от две седмици разсмя над 550 000 човека в youtube. Медийното пространство беше завладяно от иновативната идея за мухи рекламисти, които презентират отлично вашата марка, предизвиквайки усмивки и вълна от коментари. И тук не става върпос за някоя хитра рекламна визия с муха, каквато представят от Smirnoff, а за нещо далеч по-нетрадиционно.

Дори и ние сме малко учудени от позитивизма, с който бе приета шантавата идея, за първи път използвана в Германия от независимото издателство Айхборн. Издателската къща се представила на последното изложение на книгата във Франкфурт с едно различно хрумване – те успяват да закачат леки рекламни лентички на 200 мухи с помощта на конец и малко восък.


Рекламните „афиши” не пречат на мухите, но им натежават достатъчно, че от време на време да кацат върху гостите на събитието. Така последните могат да видят рекламното послание, а алтернативното представяне обещава серия от реакции, вариращи от лека уплаха, през естествоизпитателски интерес, до възторжено признание на рекламния екип. Изчислена до последния детайл, лентичката сама пада след известно време и по този начин освобождава мухите от тежестта на рекламата.

Сами можете да прецените доколко тази рекламна кампания не противоречи на моралните принципи за защита на животните. Ние обаче оставяме анализа на неговата рекламна и иновативна плоскост, която заслужава поздравления за идеята.
Взето от publicworld.bg

Няма коментари: