Една от новостите в пакетажа на минерална вода, които според мен вкарва Pirin Spring е балансът на зелено и синьо, който ми напомня малко (освен в звученето на самото име) на Poland Spring - една доста популярна марка минерална вода в САЩ. Основните марки минерална вода в България "Девин", "Банкя", "Горна Баня", "Хисар" залагат на синьото в етикетите си. Всички наблягат по този начин на идеята за чистота, свежест, прохлада. Търсейки диференциация Pirin Spring се обръща към земята и добавя в етикета зелено в почти еднаква пропорция със синьото. Резултатът според мен е особено приятен за окото, а и вертикалното изписване на името прави етикета на водата още по-лесен за различаване. Не бива да се пропуска и капачката на бутилката, която също е зелена... за разлика от другите води.
Един последен поглед върху ясното изображение на етикета на Pirin Spring и една друга марка започва да изплува в съзнанието ми - Fiji. Оставяйки настрана същността на водата с марка Fiji, не мога да не отбележа приликата във формата на бутилките на двете води. Бутилката с квадратно хоризонтално сечение - още едно нестандартно (поне за България) решение на българската фирма. Освен, че е по ефикасна от мърчандазинг гледна точка, представете си един регал запълнен плътно с Pirin Spring.
С опаковка, като тази на Pirin Spring, не мога да не изкажа възхищение към смелостта и усилията на базираното в Гоце Делчев акционерно дружество.
Очаквайте скоро и в нашето заведение минерална вода Pirin Spring.
Публикувано със съкращения от Маркетинг лоКал.
Няма коментари:
Публикуване на коментар